novinky

04.2.2011

Zavedena služba okamžité vzdálené on-line podpory zákazníků.

spustit...



ostatní informace

V současné době omezujeme poskytování služeb pouze na smluvní zákazníky.

On-Line technická podpora

Popis služby:

Technická on-line podpora je poskytována formou jednorázového vzdáleného přístupu k vašemu počítači, prostřednictvím sítě internet.
K tomuto účelu není potřeba nic instalovat. Stačí provést tři následujících kroky, které zvládne naprosto každý uživatel...
Technická podpora je dostupná stávajícím zákazníkům firmy KASO. Před využitím služby je nutno kontaktovat technickou podporu telefonicky, protože je ze strany uživatele vyžadována součinnost.

1) Kliknete na odkaz >>>ON-LINE PODPORA<<<, zobrazí se níže uvedené okno, kde stisknete talčítko "Spustit"

okno spustit


2) Zobrazí se vám další níže zobrazené okno, kde stisknete rovněž tlačítko spustit.


3) Následně je zobrazeno poslední okno s vaším identifikačním ID, které nadiktujete servisnímu technikovi a na základě kterého bude navázáno připojení k vašemu počítači. Okno se zobrazeným ID NEZAVÍREJTE!